Urejenost delovnih dokumentov in vodenje kadrovskih evidenc je pomembno za nemoteno delovanje podjetja. Vodenje kadrovske administracije je močno vezano na različne zakone, predpise ter pravilnike in sklepe, zato lahko to hitro privede do napak pri vodenju evidenc.
Izkušnje kažejo, da je težko obvladati poplavo informacij, ki so potrebne za pravilno urejeno dokumentacijo. Zato strokovnjaki iz Atame opravimo temeljit pregled vaše kadrovske dejavnosti ter dokumentacije.
Kadrovski pregled poteka v vaših prostorih, po dogovoru lahko tudi na naši lokaciji v Ljubljani. Po opravljenem pregledu prejmete poročilo o ugotovljenih pomanjkljivostih in predlogih izboljšav.
Investicija v urejeno kadrovsko evidenco, skladno z zakoni, znaša 160,00 EUR + DDV. Poleg brezplačno prejmete Postopkovni list za postopek zaposlitve, s katerim bo vodenje personalne mape postalo lažje in bolj pregledno.
Za več informacij pokličite na 01 2300 860 ali oddajte povpraševanje na spodnjem obrazcu.