Atama logotip
EN

Napredovanje na delovnem mestu

Na trenutnem delovnem mestu vlagate ogromno truda in dosegate nadpovprečne rezultate. Svoje delo tako dobro obvladate, da vam je včasih kar dolgčas. Če ste se prepoznali v teh trditvah, potem je skrajni čas, da začnete načrtovati vaše napredovanje.

 

Pojem napredovanje v različnih podjetjih

Napredujemo lahko na različne načine. Sam način napredovanja je odvisen od kulture in strukture samega podjetja v katerem delamo.  Nekateri delodajalci omogočajo klasični oz. vertikalni način napredovanja, ki omogoča, pomikanje navzgor po organizacijski strukturi.

 

Poleg klasičnega načina, poznamo tudi horizontalni način. To pomeni, da se prestavimo v drug, bolj zahteven oz. odgovoren oddelek znotraj podjetja.
 

Preden se lotite napredovanja, je ključnega pomena, da si zastavite jasne in realne cilje. Ob načrtovanju pomislite na svoje spretnosti in na vaša pričakovanja v smislu kariere.

Edina oseba, ki vam bo napredovanje omogočila, je vaš nadrejeni. Predstavite vaš  karierni načrt vodji in ga podkrepite z dosedanjimi rezultati in dobro zastavljenimi cilji.


Pred tem pa razmislite, če v podjetju, kjer trenutno delate imate možnost kariernega napredka, ki si ga želite.

 

preview16



Če ste trenutno v tej situaciji in potrebujete nasvet, nam zastavite vprašanje na naši spletni strani in z veseljem vam bomo odgovorili.

Edmond Široka