Izredno pomembno je, da imate na spletni strani podjetja poseben zavihek z imenom kariera ali zaposlitev. Pazite, da imate aktualna delovna mesta vedno objavljena. Izpostavite vse bonitete in prednosti, ki jih nudi vaše podjetje, kot so fleksibilen delovni čas, možnost dela od doma, plačevanje v pokojninski sklad/steber, športna društva, izleti, fitnes karte, različna organizirana druženja po delu, neomejene količine kave in čaja, … Pomembno je, da iskalci vidijo, da ste privlačen delodajalec.
Prav tako boste kandidate prepričali v prijavo s prikazom kulture in klime v vašem podjetju. To lahko storite tako, da objavite izjave zadovoljnih zaposlenih, kratke posnetke teambuildingov, zabavnih in pomembnih dogodkov, karierne zgodbe zaposlenih, …
Ta nasvet je morda presplošen, vendar izredno pomemben. Preveč podjetij še vedno piše suhoparne oglase, ki se izgubijo v množici drugih. Dobro opisan oglas bo povečal odstotek kandidatov, ki se bodo prijavili na vaš oglas, saj bo vzbudil pozornost tudi pri tistih, ki so pasivni iskalci in ki zaposlitve aktivno ne iščejo. Vaš oglas bo izstopal in tako se bodo prijavili tudi pasivni iskalci, vi pa boste izbirali med večjim številom potencialnih kandidatov.
Še vedno nimate dovolj prijav ali pa se vam pri zaposlitvi osebe mudi in bi radi čim prej zapolnili delovno mesto? V Atami d.o.o. smo strokovnjaki na področju iskanja in selekcije ljudi, saj se s tovrstno dejavnostjo ukvarjamo že več kot 20 let. Našli vam bomo večje število potencialnih kandidatov, med katerimi boste lahko izbrali vašega bodočega zaposlenega. Za informacije in ponudbo pokličite na +386 (1) 2300 865 ali pišite na edmond@atama.si in z veseljem vam bomo pomagali.
Anja Dolinšek, mag.psih.
Svetovalka za kadrovske rešitve