Atama logotip
EN

Mladi se odlično soočajo z izzivi

V začetku oktobra je Javna agencija Spirit, v sodelovanju z Ljubljanskim Univerzitetnim inkubatorjem, za mlade med 15. in 29. letom, pripravila delavnico z naslovom Izzivi mladim. Cilj programa je bil pridobitev znanj in izkušenj inoviranja poslovnih procesov ter pridobitev oziroma okrepitev kompetenc na področjih iskanja novih idej, oblikovanja poslovnih modelov, preverjanja in odkrivanja strank in trga, preverjanja cenovnih modelov, ipd.

Delavnice se je udeležilo skoraj 20 mladih. V manjših skupinah so poskusili rešiti izzive 5 podjetij. Med sodelujočimi podjetji je bila tudi Atama.

Mladim smo ponudili dva izziva: Iskanje alternativnih poti iskanja kadrov in Opravljanje zaposlitvenih intervjujev na daljavo. Dekleta, ki so si za izziv izbrala naše podjetje, so se spopadla z drugim izzivom.

V roku enega tedna so pod vodstvom dveh mentorjev raziskale problem, raziskale trg in pripravile dve rešitvi, katere bomo poskusili pri naših prihodnjih izborih uporabiti tudi v praksi.

Rešitve vseh skupin so bile zanimive, nekatere bolj, druge manj, uporabne v praksi. Za mlade sama uporabnost niti ni tako pomembna. Pomembnejša je nova izkušnja in novo pridobljena znanja. To je tisto, kar večini mladim, ki vstopajo na trg dela brez izkušenj, prinaša konkurenčno prednost pri iskanju prve zaposlitve.

Naša ocena celotne delavnice je pozitivna. Tudi v prihodnje bomo z veseljem sodelovali pri podobnih programih, ki pomagajo mladim pri izboljšanju zaposljivosti, predvsem pri prvi zaposlitvi.



izzivi

Predstavnik Atame Miha Šket in izzivalke: Lea Kačičnik, Anica Vodnik in Jasna Butkovič.