Atama logotip
EN

POSLOVNI REZUTATI IN KONTAKT IZVEN DELOVNIKA

Pozdravljeni, na vas se obračam z vprašanje glede zadev z doseganjem poslovnih rezultatov. In sicer kje je meja ,kadar delodajalec vsakodnevno od tebe zahteva pisna pojasnila zakaj v določenem dnevu nismo dosegali poslovnih planov. Primer; Če je dnevni plan doseganja 10.000€, oddelali smo 9.000, ali lahko delodajalec od tebe izsiljuje vse možne vzroke, da navedeš razloge? Ljudi ne moramo prisiliti da kupujejo. Vplivajo lahko dejavniki kot so vreme, cene itd.. ampak kadar dejavnikov ni enostavno ne dosegamo plana ali se smatra to kot mobing in pritisk na zaposlenimi? In še drugo vprašanje, ali je kakšna zakonska podlaga da delodajec z zaposlenimi ne sme komunicirat izven delovnika po telefonskih aplikacijah ( Viber,Whatsupp) ter v času dela prostih dni ali če delaš naprimer dopoldan,popoldan si prost,da ti lahko pošilja sporočila in te kliče vse v zvezi z službo? Hvala
Spoštovani!

Ne razumem popolnoma vašega vprašanja. Ali delodajalec izsiljuje vzroke ali želi pojasnilo zakaj dnevni plan ni bil dosežen? V primeru, da delodajalec od vas zahteva doseganje planov, se to ne smatra kot mobing. Če so plani nerealno zastavljeni, pa je to druga zgodba. Verjetno bi bilo smiselno, da se ekipno z delodajalcem pogovorite o realnosti doseganja planov ter načinu doseganja.

Zakonske podlage za to, da vas delodajalec ne sme kontaktirati, ni. V primeru, da je kontakt z zaposlenim potreben tudi izven delovnega časa, se z delodajalcem to dogovorite. Ne poznam specifike vašega dela in zato težko presodim, ali je vaš odziv izven službenega časa potreben za sam poslovni proces.

Lep pozdrav,
Tanja Šket
Atama d.o.o.

Kadrovska solaKadrovska šola

Najdite odgovore na vprašanja iz kadrovskega področja

Več informacij