Atama logotip
EN

Pravice za čas nadomeščanja - povečan obseg dela

26.11.2011 01:44:14
Zaposlena sem v javnem sektorju. Že leto dni nadomeščam kolegico, ki je na daljši bolniški odsotnosti. Delodajalec se o nastalem stanju z mano konkretno ni pogovoril, niti ni uredil morebitnega plačila za povečan obseg dela. Po kolegičinem odhodu sem prevzela tudi njene naloge in obveznosti, ki jih redno opravljam, za omenjeno delodajalec ne najema zunanjih sodelavcev oziroma očitno nima namena zaposliti nikogar za določen čas. Pred tem sva si delo razumno razdelili, določene naloge pa sva opravljali tudi skupaj, saj gre za naravo teamskega dela. V zadnjem času se je obseg opravil še povečal. Problem so postale tudi moje morebitne bolniške odsotnosti, tudi v primeru nege. Dela ne odklanjam. Zanima me, kakšne so dolžnosti delodajalca in predvsem, kakšne so v tem primeru moje pravice.
Dober dan. Delavec je dolžan delati delo, za katerega je sklenil pogodbo o zaposlitvi. Organizacija tega dela je v pristojnosti delodajalca, ki v tem smislu sprejema ukrepe s splošnimi akti (predvsem sistemizacija) in sklepi. Glede na to, kar opisujete bi se dalo sklepati, da vam je delodajalec naložil (ali brez besed prepustil) tudi delo za katerega niste sklenili pogodbe o zaposlitvi. Zato predlagam, da mu to pisno sporočite (v vašem imenu lahko to opravi tudi odvetnik) in zahtevate ureditev pogodbenega razmerja in dejanskega stanja. V primeru težav se obrnite na delovno inšpekcijo. Lepo vas pozdravljam.   Alojz Šket www.atama.si

Kadrovska solaKadrovska šola

Najdite odgovore na vprašanja iz kadrovskega področja

Več informacij