Atama logotip
EN

prevzem poštnih pošiljk

11.11.2011 11:50:09
Pozdravljeni, imamo ponovno problem. V naš javni zavod smo dobili pošiljko v modri kuverti (osebna vročitev ZUP), naslovljena je bila na zavod, pod imenom pa še ime in priimek direktorja. Pošiljko sem prevzela, podpisala vročilnico in jo vrnila poštarju. Direktor je rekel, kljub temu, da sem mu pismo predala, kot vedno, da on tega ni prejel in, ker se tiče njegovega aneksa o zaposlitvi, naj mu to pismo uradno pošljemo domov. Skratka zapleteno. Če bo direktor res rekel, da on tega pisma ni prevzel, to pomeni, da ne opravljam svojega dela... Kako se temu izogniti? Ali je prav, da sem prevzela pošiljko naslovljeno najprej na podjetje in potem na direktorja? Ali je prav, da direktorju pošljemo pismo domov, kljub temu, da smo ga prejeli v službo? Skratka, upam, da ni preveč zapleteno vprašanje. Hvala za čimprejšnji odgovor in lep dan. Valerija
Dober dan. Problem bi naj reševala vaša pravna služba, če jo nimate pa odgovorna oseba (to je najbrž ravno ta direktor). Če nima znanja, da problem reši, naj si najame zunanjega svetovalca in ga seveda plača. Po mojem je vaša naloga, da pošto sprejmete in z njo ravnate kot običajno. Pismo ste predali odgovorni osebi, če tako on želi pa si naj ga še pošilja domov. To lahko kot nadrejena oseba naloži tudi vam. Po moje pa vi niste dolžna sama od sebe pisma priporočeno pošiljati njemu na dom, ker ste mu ga že izročili, kot je to običajno za drugo pripročeno pošto. Vaša delovna naloga je končana, če on meni, da mora s tem pismom podjetje ravnati na poseben način, pa naj to odredi. O tem kako ste ravnali morate imeti zadeve nekje zapisane. Če ne vodite dnevnika pošte, naredite uradni zaznamek in ga vložite v dokumentacijo podjetja. Lepo vas pozdravljam.   Alojz Šket www.atama.si

Kadrovska solaKadrovska šola

Najdite odgovore na vprašanja iz kadrovskega področja

Več informacij