Atama logotip
EN

Kako napisati odpoved (redno) (delavec - delodajalcu)

16.01.2008 22:51:50
Povsod piše veliko o življenjepisih, prošnjah...o pravilno napisani odpovedi pa nič. Kako napisati odpoved? Katere podatke je pomembno navesti in na kaj moraš biti pazljiv?
Dober dan.
V odpoved obvezno spadajo podatki o delavcu in delodajalcu, pa del stavka "odpovedujem pogodbo o zaposlitvi sklenjeno dne ....". O razlogih ni treba govoriti. Potem je treba napisati odpovedni rok, ali tistega iz pogodbe (oz. zakona), ali pa predlagati delodajalcu sporazumni rok. Sporazum je sklenjen, če imata oba isto voljo, drugače veljajo pogoji iz  pogodbe. Dobro se je spomniti še na neizrabljen dopust in v odpovedi predlagati, kdaj bi ga izrabili. Če delodajalec namreč izrabe ne omogoči, ima delavec možnost zahtevati odškodnino. Še datum in podpis, pa je gotovo. Pazite na oddajo, naj bo proti podpisu v pisarni delodajalca ali pošljite priporočeno. Odpovedni rok namreč prične teči naslednji dan, ko delodajalec odpoved prejme. Lepo vas pozdravljam.
Alojz Šket www.atama.si

Kadrovska solaKadrovska šola

Najdite odgovore na vprašanja iz kadrovskega področja

Več informacij