Atama logotip
EN

mentor

05.04.2007 08:57:46
Spoštovani, smatram, da če podjetje zaposli sodelavca (ne glede na starost) in ga mora nekdo naučiti vse od A-Ž da je to kot neke vrste mentorstvo. Takega sodelavca zaposli zaradi nižjih stroškov in seveda preprosto to obveznost naloži kar enemu sodelavcu, s tem da mora on opraviti vse svoje obveznosti, ki mu jih ne manjka. V pogodbi ni definirano to mentorstvo, so pa navedena razna druga dela, kar je zelo sporno. Smatram, da kot zaposleni referent nisem pristojna opravljati takih del. Zaradi tega že nastajojo spori, odnosi se slabšajo, sicer pa niti ne vemo kdo ima kakšne odgovornosti. Kaj je zdaj prav oz bolje? Lep pozdrav
Dober dan.Težko rečem. Vi imate prav, ko pravite, da je problem, ker pogodba ali drug akt mentorstva ne ureja. Zakon skopo in tudi natančno določa, da je delavec dolžan delati le tisto, kar določa pogodba. Pika. Druge naloge naj bi pomenile podobno delo kot je osnovno po pogodbi, pa ni tako pogosto oz stalno in se ga ob podpisu ne pogodbe ne da natančno predvideti. Običajno je tako, da za mentorstvo, posebej, če je intenzivno in ga je treba opravljati redno, vsakodnevno, pripada delavcu dodatek k plači. Vaš delodajalec pa je najbrž bolj skope sorte, predstavlja si, da to spada med druge naloge in da mentorstva ni treba posebej nagraditi. Zanima me še tole, ali vam zmanjkuje časa za vaša redna opravila, morate delati podaljšan delovni čas, ali se vam znotraj rednega delovnega časa le povečuje intenziteta dela. To se mi zdi pomembno, ko boste iskali tešitve z delodajalcem. Treba pa jih je iskati, skupno in strpno.Če se boste odločila mentorstvo odkloniti vam predlagam predhodno proučitev pogodbe in drugih aktov skupaj z odvetnikom ali delovnim inšpektorjem.Lepo vas pozdravljam.Alojz ŠketAtama, agencija za zaposlovanje d.o.o.www.atama.si

Kadrovska solaKadrovska šola

Najdite odgovore na vprašanja iz kadrovskega področja

Več informacij