Urejenost delovnih dokumentov in vodenje kadrovskih evidenc je pomembno za nemoteno delovanje podjetja. Vodenje kadrovske administracije je močno vezano na različne zakone, predpise ter pravilnike in sklepe, zato lahko to hitro privede do napak pri vodenju evidenc.
Izkušnje kažejo, da je težko obvladati poplavo informacij, ki so potrebne za pravilno urejeno dokumentacijo. Zato strokovnjaki iz Atame opravimo temeljit pregled vaše kadrovske dejavnosti ter dokumentacije.
Kadrovski pregled izvedemo na daljavo, pri nas ali po dogovoru na sedežu vašega podjetja. V primeru, da se pregled izvaja pri vas in je vaše podjetje izven Ljubljane, se dodatno obračunajo potni stroški in čas vožnje.
Investicija v urejeno kadrovsko evidenco, skladno z zakoni, znaša 200,00 EUR + DDV. Poleg brezplačno prejmete Postopkovni list za postopek zaposlitve, s katerim bo vodenje personalne mape postalo lažje in bolj pregledno.
Za več informacij pokličite na 01 2300 860 ali oddajte povpraševanje na spodnjem obrazcu.