Atama logotip
EN

»Vpliv tetovaže na zaposlitev«

Pri selekcijskem postopku, se od kadrovika pričakuje in zahteva objektivnost. Prezenca kandidata je zelo pomembna, pod to se smatra osebna urejenost kandidata, ki ima lahko podzavestni vpliv v določenih primerih.
 
Še pred desetletjem je oseba s tetovažo, ki se je ni moglo skriti z uglednimi oblačili za zaposlitveni razgovor, veljala za nekonvencionalno. Imetniki tetovaž so morali biti indiferentni do spoznanj, da je bila večina delodajalcev mnenja, da tetovirane osebe delujejo preveč uporniške ali neprofesionalne, in posledično neprimerne, da bi se pridružile njihovi ekipi.
 
Čeprav je še vedno mnogo takšnih, ki pripisujejo naraščajočo priljubljenost tetovaž uporniške »generacije Z«, rezultati raziskav kažejo drugačno sliko. Torej, mlajša generacija (»generacija Z«), stari med 14-29 let predstavlja 32% tetoviranih ljudi, med 30-49 let jih je 45% ter 28% je starejših od 50 let.
 
Zanimivo je tudi to, da so tetovaže dejansko pogostejše med ljudmi, za katere bi še najmanj pričakovali. Bolj priljubljene so med tistimi z višjo stopnjo izobrazbe (32%), kot tiste z nižjo stopnjo izobrazbe (26%).tatto
 
Ko sem zgoraj že omenila, je poglavitnega pomena objektivnost kadrovika. Ocenjevati je potrebno informacije, ki so relevantne za razpisano delovno mesto. Vizualnost, stil in okraski kandidata (sem spada tudi tetovaža, piercing,...), ne smejo vplivati na odločitev kadrovika, saj bi to bilo diskriminatorno. Statistika tudi kaže, da tetovaža obraza bi po vsej verjetnosti zmanjšala možnost zaposlitve in to v kar 61 %. Je pa tudi res, da se mora vsak posameznik sam pri sebi zavedati in prinesti (včasih težko) odločitev – kje, kam in koliko okrasov eksponirati na vidno mesto. Vir: The Statistics Portal (2018)
 
Kako učinkovito izbrati primernega kandidata, glede na znanja, sposobnosti in celotno prezenco? Pri tem vam lahko pomagamo oz. ta del lahko opravimo namesto vas. Želite vedeti kako? Več informacij en klik stran.
 
Željka Pećanin