Atama logotip
EN

Opomin

06.09.2010 22:17:42
Pozdravljeni! Imam vprašanje glede pisnih opominov na delovnem mestu. Zaposlena sem v večjem podjetju, ki se ukvarja s prodajo. Pri prodaji moramo strankam ponujati našo kartico zvestobe(stranka z njo nima praktično nobene ugodnosti). Pred kratkim smo zaposleni dobili grožnjo nadrejene osebe, da če ne bomo napisali na dan vsaj določeno število kartic sledi pisni opomin. Sama vem, da je to včasih enostavno neizvedljivo in me zanima, če so upravičeni da mi izdajo opomin? V naši kolektivni pogodbi je navedeno, da je pisanje kartic tudi ena izmed naših nalog, ne pa tudi o posledicah če jih ne pišeš. Zanima pa me še, kaj se zgodi da prejetega opomina ne podpišeš? Vem, da se vse skupaj sliši smešno ampak na delovnem mestu je sedaj postalo grozno, vsi so zaskrbljeni zaradi tega. V upanju na vaš odgovor vas lepo pozdravljam in se vam zahvaljujem!
<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";}a:link, span.MsoHyperlink {color:blue; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {color:purple; text-decoration:underline; text-underline:single;}@page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}--> Dober dan. Tukaj ni jasno, kašno vrednost oziroma posledice naj bi mel tak opomin. V kolikor bo on mišljen kot disciplinska sankcija (to predvideva zakon), potem zanj velja disciplinski postopek z vsemi možnostmi delavca, da se zagovarja oziroma brani. Delodajalec pa mora razlog za opomin v postopku dokazati. Če pa ti opomini pomenijo le ukrep vodenja vsakodnevnega delovnega procesa, potem je zadeva bolj nejasna. Menim, da bi ta problem bil pravi za obravnavo v sindikatu in posledično za pogajanje z delodajalcem. V kolikor bi delavec imel zaradi opomina posledice in bi zato sprožil spor, bo delodajalec najbrž zelo težko dokazoval svoje argumente. Za delavce pa bi bila recimo nerodna situacija, ko bi eni uspeli zaradi svojih izrazitih prepričevalnih sposobnosti "prodati" več kartic, drugi pa malo ali nič. Ključno pa se mi zdi tole, po moje je vaša dolžnost, da stranke na kartico opozorite (njena ugodnost ni stvar vašega ocenjevanja), jim jo ponudite, rezultat pa ni več odvisen samo od vas, zato bi se mi zdela sankcija za neprodajo sporna, za neponujanje pa se mi ne bi zdela sporna. Lepo vas pozdravljam.   Alojz Šket www.atama.si

Kadrovska solaKadrovska šola

Najdite odgovore na vprašanja iz kadrovskega področja

Več informacij