Atama logotip
EN

BOLNIŠKA

03.03.2009 17:29:01
Podjetje ima zaposleno le eno osebo ki dela v trgovini. Delavec je pogosto na bolniški zaradi prehladov..., in v času bolniškega staleža, ki je tudi po 14 dni je trgovina zaprta, ker ni nadomestila. Zanima me kako lahko ukrepa delodajalec, oz. kakšne pravice sploh ima delodajalec, saj mu delavec z izostanki resno ogroža poslovanje, saj v tem času trgovina ustvarja izgubo. Da bi bili zaposlene 2 osebi pa nikakor ni smotrno iz stroškovnega vidika. Ali je edina možna rešitev da zapremo trgovino ali še imamo kakšne druge možnosti? Najlepša hvala za odgovor.
Dober dan. Zoprna reč. Morda je treba proučiti vzroke za pogoste prehlade, zahtevajte od zdravstvene stroke, da vam predlaga rešitve. Morda si lahko pomagate s kakšnimi študenti ali pa z osebo, ki lahko vskoči na pomoč občasno na podlagi delovršne pogodbe. Težko takole na hitro predlagam zadovoljive rešitve. Podjetništvo pač zahteva stalna in vztrajna prilagajanja in iznajdljivost. Lepo vas pozdravljam. Alojz Šket www.atama.si

Kadrovska solaKadrovska šola

Najdite odgovore na vprašanja iz kadrovskega področja

Več informacij