Atama logotip
EN

Popoldanski urnik

13.02.2008 09:13:57
Delovni čas agencije je od 08.00 - 18.00, obstajata dva urnika in sicer dopoldanski od 08.00-16.30 z odmorom od 12.00-13.00 (malica + 30 min) in "popoldanski" urnik od 09.30 do 18.00 z odmorom od 12.00-13.00 (malica + 30 min). Kako je v tem primeru z dodatkom na "popoldanski" urnik-ali delavcu pripada ali ne? Za nas velja KP -2006-Kolektivna pogodna o načinu usklajevanja plač, , povračilu stroškov v zvezi iz delom in regresu za letni dopust (UL RS. 76/06) ker za dejavnost posredovanje dela zaenkrat še ni sklenjena kolektivna pogodba.
Dober dan. Če pogledate v zakon, najdete določilo, da  se dodatki za posebne pogoje dela (zakon ne govori posebej o popoldanskem delu), ki niso vsebovani v zahtevnosti dela, določijo s kolektivno pogodbo. Zakon delavcu daje pravico do dodatkov in delodajalec mora zadevo urediti. Če ni veljavne kolektivne pogodbe, potem jo mora urediti na drug način, recimo v pogodbi o zaposlitvi ali v splošnem aktu. V tem smislu se bo moral odločiti, ali je posebnost razporeditve dela pri vas taka, da je upravičeno uvesti dodatek na razporeditev delovnega časa. Po mojem zaenkrat ni jasno, ali v vašem primeru delavcem zaradi dela popoldan pripada kakšen dodatek. Lepo vas pozdravljam.   Alojz Šket www.atama.si

Kadrovska solaKadrovska šola

Najdite odgovore na vprašanja iz kadrovskega področja

Več informacij