Atama logotip
EN

neizpolnjena delovna knjižica - pojasnilo

15.01.2008 22:58:30
najprej hvala za vse odgovore moje trenutno še trajajoče delovno razmerje je moja prva redna zaposlitev. delodajalcu sem prinesla prazno delovno knjižico, ki je še vedno prazna - kot da nisem nikjer zaposlena - torej, da ponovim vprašanje: če prav razumem mi delodajalec mora izpolniti knjižico, preden mi jo vrne? ni možna reakcija: lahko greš, ampak knjižica bo prazna!
Dober dan. Delodajalec vam mora ob sklenitvi pogodbe in predaje delovne knjižice izdati potrdilo, da jo je prejel. Ob zaključku razmerja mora vanjo vpisati podatke o začetku in koncu zaposlitve in trajanje zavarovalne dobe, tako izpolnjeno knjižico vam izroči, vi mu pa vrnete potrdilo o prejemu, ali napišeta novo potrdilo, ki dokazuje, da vam je knjižico vrnil. Če bi delodajalec pustil prazno rubriko, ali bi namerno vpisal napačne podatke, ali celo ne bi vrnil knjižice, se delavec najprej obrne na delovno inšpekcijo. Lepo vas pozdravljam. Alojz Šket www.atama.si

Kadrovska solaKadrovska šola

Najdite odgovore na vprašanja iz kadrovskega področja

Več informacij